♥پست ثابت♥

♥پست ثابت♥

 

یکی دوتانظرنوووووموووووووووخواااااااااااام...مردد



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت21:39---25 آذر 1394


پشه ها میخندند
ساعت19:38---18 آذر 1394
اگر در جریان رودخانه صبرت ضعیف باشد
هر تکه چوبی مانعی عظیم بر سر راهت خواهد شد!


arta
ساعت1:37---10 آبان 1394
دلــــــــــم برا روزایی که نمیشناختمت تنگ شده!!!

روزایی که بهم میگفتیم شما!!!

روزایی که دسته همو نمیگرفتیم از خجالت!!!
روزایی که اگه میخواستیم بغله هم بشینیم یه وجب بینمون فاصله بود!!!
روزایی که اسمه همو بی دلیل صدا میکردیم تا اون (جانم) رو بشنویم!!!
روزایی که از یه ثانیه بعدمون خبر نداشتیم ولی برا چند ماهه بعدمون حرف میزدیم!!!

روزایی که از کجا تا کجا میرفتیم تا فقط چند دقیقه همو ببینیم!!!
روزایی که هرروز از هم میپرسیدیم چقدر دوسم داری؟؟؟ تنهام نمیزاری؟؟؟

روزایی که اسمه همدیگرو همه چی سیو میکردیم جز اسم خودمون!!!
روزایی ک تو بارون منتظرت بودم!!
روزایی کـــــــــه…..
کاش هیچوقت نمیشناختیم همو!!!
من که باختم!!! توام باختی؟!! کی برده پس؟؟؟
این دنیای نامرد


faezeh
ساعت16:09---27 شهريور 1394
آپم..اگه دوس داشتی یه سربزن...

پشه ها میخندند
ساعت11:37---21 مرداد 1394


پشه ها میخندند
ساعت11:37---21 مرداد 1394
این که دلتنگ تو ام اقرار می‌خواهد مگر؟

این که از من دلخوری انکار می‌خواهد مگر؟

وقت دل کندن به فکر باز پیوستن مباش دل بریدن وعده‌ی دیدار می‌خواهد مگر؟

با زبان بی‌زبانی بارها گفتی: برو! من که دارم می‌روم! اصرار می‌خواهد مگر؟




پشه ها میخندند
ساعت11:36---21 مرداد 1394
عشـــ♥ــــق یعنی:

یــــه نفر هست که

بدون فکر به نتیجه و آینده

هر روز بیشتر از دیروز دوستت داره...



پشه ها میخندند
ساعت11:36---21 مرداد 1394
با ” من ” مدارا کن ٬

بعدها …

” دلــــــ♥♥ـــــت ” برایم تنگ خواهد شد !



پشه ها میخندند
ساعت11:36---21 مرداد 1394
ﭼﻘﺪﺭ ﺧﻮﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ...

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ،

ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ..

ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯿﺮﻩ هوا ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻩ


پشه ها میخندند
ساعت11:35---21 مرداد 1394


مجید اصغرزاده
ساعت6:00---2 مرداد 1394
مرسی از نظرت تو وبم

مجید
ساعت23:37---13 تير 1394
سلام خواهش میکنم. از شمام ممنونم بابت نظراتتون در وبم
پاسخ:خواهش میکنم...


مهدی
ساعت23:56---12 تير 1394
سلام. واقعا وب توپی داری.با مطالب عاااااالیییییی بیگ لایک داره. موفق باشی.
اهنگ وبتم عالیه
پاسخ:ممنوونم...


مجید
ساعت23:38---12 تير 1394
خخخخخ جالب بود

SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت4:21---9 تير 1394
وب ماهم خوشجله هااااا گفتیم بدونی

king74
ساعت10:07---8 تير 1394
slm
وبت مثل خودم خوشکله{وب خودما}
بازم میام


رضا
ساعت18:33---7 تير 1394
سلام وبت عالیه اهنگم بذار براش قشنگ میشه
پاسخ:حتما..


بیتاب
ساعت14:39---7 تير 1394
سلام
پاسخ:علیک سلام...


سعیـــــــد
ساعت0:56---7 تير 1394

لایکــــــــــــــــ و آمین


علی
ساعت13:02---6 تير 1394
سلام اجی وبلاگت قشنگه موفق باشی ایشالا میشه ب منم سر بزنی ؟؟؟؟؟ ممنون لینکت هم میکنم..........
پاسخ:حتما...


reyhaneh
ساعت12:46---6 تير 1394
سلام . وااای وبت عالیه . یه چیزی فراتر از عالی . خیلی خویه . موفق باشی . به من هم سری بزن خوشحال میشم
پاسخ:ممنونم..حتما سرمیزنم..


پشه ها میخندند
ساعت10:55---28 خرداد 1394
چه خوش اشتهام هستی
اشتهات تو حلقم
یکی دوتا نظر نوموخوام


پاسخ:همونم زیادیه...p:


پشه ها میخندند
ساعت15:07---26 خرداد 1394


گفتی “دوستت دارم”

و من سریع به خیابون رفتم

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود

رفتمو تو نیومدی سر قرار

موندم مدت ها چشم انتظار

انگار منو نمیخواستی

باشه بیا ببین منو

تو که منو نخواستی

منم دیگه از دست رفتم

حالا جور دیگه ای به پرواز در اومدم

جسمم موند ، روحم رفت


پشه ها میخندند
ساعت15:06---26 خرداد 1394


پشه ها میخندند
ساعت15:06---26 خرداد 1394
پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست
در این ساحل که من افتاده ام خاموش
غمم دریا ، دلم تنهاست


پشه ها میخندند
ساعت15:05---26 خرداد 1394


با هـــم که قــــــבم میزنیم

حســــوבے اش مے شوב افــــــتاب

نـــه کــه هیچ گــــاه

قــــــבم نــزבه است با مــــــاه!


پشه ها میخندند
ساعت15:03---26 خرداد 1394


כآشتَــــــم {اشڪ} مے ریختَم و بـهــش میگفتم

{نَـــــرو} تـُـــــو رُو خـכا ...

تَـــــنهآم نذار مـטּ به {غِـــــــیر } از تــُـو כیگه {ڪَــــــسی} رُو ...

نـכآرم بِــه خُـــכا خیلے {כوستت כآرم}

بآ اَنگشتاش {اشڪــــمو } پآ ڪ ڪرכ

گــُـفت {بِــــه خـُــــכا} مَـــنم ...

{כوسـِـــــش כآرم}


پشه ها میخندند
ساعت15:03---26 خرداد 1394


زیر خـــوכ رآ خط ڪـــشیـכم ڪـــــــه مـــُهــــم شـــَوم !!!!


فـڪـــر ڪــرכنـــכ غـــلط املائـــے ام پاڪم ڪرכنـכ …!!!!


حـــسیـن پناهـــــــے


پشه ها میخندند
ساعت15:02---26 خرداد 1394


پشه ها میخندند
ساعت15:02---26 خرداد 1394


پشه ها میخندند
ساعت15:01---26 خرداد 1394


پشه ها میخندند
ساعت15:01---26 خرداد 1394
شوطوری سارا؟؟؟
پاسخ:خوبم رفیق...


بیتاب
ساعت1:29---30 ارديبهشت 1394
آرام باش ،ما تا همیشه مال همیم ، همیشه عاشق و یار همیم
آرام باش عشق من ، تو تا ابد در قلبمی ، تو همه ی وجودمی
بیا در آغوشم ، جایی که همیشه آرزویش را داشتی
جایی که برایت سرچشمه آرامش است
آغوشم را باز کرده ام برایت ، تشنه ام برای بوسیدن لبهایت
بگذار لبهایت را بر روی لبانم
حرفی نمی زنم تا سکوت باشد بین من و تو و قلب مهربانت


بیتاب
ساعت1:28---30 ارديبهشت 1394
پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست
در این ساحل که من افتاده ام خاموش
غمم دریا ، دلم تنهاست


مجید اصغرزاده
ساعت12:00---25 ارديبهشت 1394
خخخخخ. باحال بود

بیتاب
ساعت12:36---24 ارديبهشت 1394
دوست دارم تو رو در اغوشم بگیرم

از بودنت کنارم ، من دوباره جون بگیرم

دوست دارم تو را یارم کنم

دوست داشتنت را همیشه من کارم کنم

مرسی که میای بهم سر میزنی

پاسخ:خواهش میکنم..


بیتاب
ساعت12:34---24 ارديبهشت 1394
دوست دارم همیشه در آغوشت باشم

همیشه برایت گرانترین یاقوت باشم

دوست دارم فقط ماله تو باشم

همیشه من یار تو باشم …


بیتاب
ساعت12:34---24 ارديبهشت 1394
چه عاشقانه میتوان تو را بغل کرد

از نزدیک توی چشم های تو نگاه کرد

چه عاشقانه میتوان تو رو داشت

روی هر چی غیر تو پا گذاشت !


بیتاب
ساعت12:32---24 ارديبهشت 1394
گفتی “دوستت دارم”

و من سریع به خیابون رفتم

فضای اتاق برای پرواز کافی نبود

رفتمو تو نیومدی سر قرار

موندم مدت ها چشم انتظار

انگار منو نمیخواستی

باشه بیا ببین منو

تو که منو نخواستی

منم دیگه از دست رفتم

حالا جور دیگه ای به پرواز در اومدم

جسمم موند ، روحم رفت


آریوبرزن
ساعت3:20---23 ارديبهشت 1394

انســـــانهاے بــــــزرگ ، ב و ב ل ב ارنــــــد

ב لـــــے که ב رב مــــےکشـــــــב
و پنهـــــــــــــــان است

و

ב لــــــــے که مــــےخنــــــــــב ב
و آشکـــــــــــــــار است


ایمان
ساعت11:23---19 ارديبهشت 1394
سلام وبت خیلی جالبو خوشگله لایک گلم موفق باشی
پاسخ:ممنون


جباری
ساعت10:42---19 ارديبهشت 1394
سلام وب خیلی قشنگی داری آفرین
پاسخ:ممنونم


اراگل
ساعت16:41---10 ارديبهشت 1394
خخخخ..چه پسره بامزس

مجید
ساعت2:56---2 فروردين 1394
چون پرند نیگلون بر روی بندد مرغزار
پرنیان هفت رنگ اندر سر آرد کوهسار

خاک را چون ناف آهو مشک زاید بی قیاس
بید را چون پر طوطی برگ روید بی شمار

دوش وقت نیم شب بوی بهار آورد باد
حبذا باد شمال و خرما بوی بهار

بادگویی مشک سوده دارد اندر آستین
باغ گویی لعبتان جلوه دارد در کنار

ارغوان لعل بدخشی دارد اندر مرسله
نسترن لولوی لالا دارد اندر گوشوار

تا بر آمد جامهای سرخ مل بر شاخ گل
پنجه های دست مردم سر برون کرد از جنار

راست پنداری که خلعتهای رنگین یافتند
باغهای پر نگار از داغگاه شهریار

*ســال نــو مبــارڪ*


آریوبرزن
ساعت3:31---21 مهر 1393


مجید
ساعت6:33---12 مرداد 1393
چگونہ موفق شویم

به خدا امید و توکل داشتہ باشیم وقتـے دیگران به مردم امیدوارند


راستگو باشیم وقتـے دیگران صداقت ندارند


برنامه ریزـے کنیم وقتـے دیگران مشغول بازـے کردنند


مطالعہ کنیم وقتـے دیگران در خوابند


تصمیم بگیریم وقتـے دیگران دو دلند


خود را آماده کنیم وقتـے دیگران درخیال پردازیند


شروع کنیم وقتـے دیگران در حال تعللند


کار مفید ـے انجام بدهیم وقتـے دیگران در حال وقت تلف کردنند


صرفه جویـے کنیم وقتـے دیگران در حال اسراف و تلف کردنند


گوش کنیم وقتـے دیگران در حال صحبت کردنند


لبخند بزنیم وقتـے دیگران خشمگینند


پافشاری کنیم وقتـے دیگران در حال رها کردنند


♫NADIA♫
ساعت22:46---11 مرداد 1393
ســــلام عزیزم
ببخشید یه مدت نیومدم وبت
دیگه میام
به منم سر بزن
پاسخ:سلام من خودمم زیادنیستم...


مجید
ساعت21:45---11 مرداد 1393
▐خاطرات خیلــ_______ـــے عجیبند

▐گاهــ____ـــے اوقات مـــ____ــےخندیم

▐به روزهایــ___ـــے که گریه مــ____ـــےکردیم

▐گاهـــ____ــے گریه مـــ___ــےکنیم

▐به یاد روزهایـــ___ــے که مــ__ـــےخندیدیم


مجید
ساعت2:39---9 مرداد 1393
به بعضیابایدگفت:انقدخودتونگیر،ماس

مجید
ساعت2:26---9 مرداد 1393
ــاכه هـωــﭡـــم…

ωــاכه مــے بینـــم…

ωــاכه مــے پنـכارم زنـכگــے را…

نمـــے כانـωـﭡــم جُــرم مـے כانـنـכ

ωــاכگــے را !

ωــاכگــے جُـرم اωـت و مـטּ مجـرم تـریـטּ

مجـرم شـہــرم (!)

ωــاכه مــے مـانـــم…

ωــاכه مــے مـیرم…


امـّـــــا ،


تــرڪ نـمــے گــویـــم پـاڪــے ایـטּ

ωــاכگــے را…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 11 خرداد 1398برچسب:♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥, ساعت 9:55 توسط سارا |